1. Czy posiadamy na terenie Polski salony meblowe?
Sprzedaż mebli odbywa się wyłącznie za pośrednictwem sklepów, które z nami współpracują. Dokładne adresy naszych kontrahentów są umieszczone na stronie.
Wystarczy wpisać miejscowość, a my podpowiemy gdzie w Twojej okolicy znajdziesz nasze produkty.
2. Czy jest możliwość zmiany wymiarów mebli?
Nasze modele są produkowane w przedstawionych wymiarach. Ze względu na szeroki zasięg produkcji nie jest możliwe wprowadzenie zmian dla poszczególnej sztuki.
Wyjątek stanowią oferty w których ilość sztuk spełnia minimum serii produkcyjnej. W kwestii ustalenia szczegółów prosimy kontaktować się z działem sprzedaży.
3. Czy oświetlenie LED jest dołączone do każdego zestawu mebli?
Nie, oświetlenie LED nie jest dołączone do każdego zestawu. Przy każdej ofercie, gdzie istnieje możliwość zastosowania oświetlenia LED znajduje się informacja
czy oświetlenie jest w standardzie czy też jako dodatkowo płatna opcja.
4. Czy jest możliwość zmiany materiałów z jakich są wykonane meble?
Istnieje możliwość wyboru tkaniny według własnych preferencji. Korzystając z ofert tkanin ujętych na stronie.
Nie ma natomiast możliwości zmian materiałów konstrukcyjnych z których są wykonane meble twarde – każda szafa występuję w danej gamie kolorystycznej.
5. Jaki jest termin realizacji ?
Termin realizacji zamówienia należy bezpośrednio ustalać ze sklepem w którym dokonany zostanie zakup.